Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen, bel dan tussen 10:00 en 21:00 met 0649984904. Ook kunt u mijn contactformulier invullen. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met u op.

Hoe kan ik betalen ?

De meeste mensen betalen met een tikkie. Ik heb ook een mobiel pinapparaat. Betalen achteraf is mogelijk. Contant betalen kan ook.

Hoeveel gaat het kosten ?

Vaak kan ik wel een redelijke schatting maken, zie ook mijn tarieven. Als het toch meer gaat kosten, dan laat ik dat van tevoren weten.

Komt u ook aan huis ?

Ik kom alleen in Delft aan huis. Ik heb geen auto. Langsbrengen van de pc of laptop is meestal wel zo handig.

Hoe lang ben ik mijn pc of laptop kwijt ?

Ik streef ernaar om het binnen 1 dag af te krijgen. Vooral als er spoed bij is. Maar dat lukt niet altijd. Soms moet ik onderdelen bestellen. Soms heb ik nog andere afspraken. Meestal tussen de 0 en max 4 dagen.

Kunt u de foto’s van mijn kapotte laptop redden ?

Dit is bijna onmogelijk om van tevoren te voorspellen Als een harde schijf niet meer leesbaar is, dan zijn de foto’s en documenten er vaak nog af te halen. Als de schijf echt kapot is houdt het voor mij op, bijv. bij harde tik geluiden. En moet u contact opnemen met een professioneel data recovery bedrijf met een clean room. Ik doe dus alleen softwarematige recovery.

Kan ik zomaar langskomen met mijn laptop of pc ?

Nee, graag eerst een afspraak maken. ik ben ook niet altijd thuis. Soms kan ik het probleem ook op afstand verhelpen.

Bereikbaar van 10:00-21:00
Laat een bericht achter bij geen gehoor

 06-49984904

Bericht via whatsapp

info@dukkercomputerhulp.nl

Frank Dukker
Lumumbasingel 10
2622 ED Delft